Internetica Sp. z o.o. – opinie o firmie i podsumowanie referencji

Internetica jest agencją, specjalizującą się w online marketingu. Od początku swojego istnienia w pełni wywiązuje się z zadań, które powierzają jej klienci. W rezultacie na przestrzeni lat udało jej się zgromadzić wiele referencji wystawionych przez podmioty z różnych branż. W tym artykule sprawdzamy, co najczęściej doceniano w takich opiniach.
Na co mogą liczyć firmy, wybierające Interneticę?
W działaniach polegających na pozycjonowaniu, budowie stron internetowych oraz na usługach w zakresie prowadzenia social mediów czy kampanii Google Ads bardzo istotną sprawą jest odpowiedni kontakt z klientem. Podmioty, które zdecydowały się skorzystać z pomocy firmy Internetica, wielokrotnie wskazywały na to, że komunikacja z zespołem agencji przebiegała płynnie i była bezproblemowa. Praktyką, wspomagającą wysoki poziom obsługi klienta jest ustanowienie instytucji opiekuna klienta. W swojej opinii BHZ ATOS MM podkreśla ten fakt w następujących słowach: „Otrzymaliśmy dedykowanego opiekuna, który był przez cały czas dla nas dostępny i udzielał wszelkich informacji o przebiegu realizacji naszych kampanii marketingowych”.
Fachowe podejście do klienta docenia też np. właściciel Red Electronic; w swojej opinii podkreśla, że „to, co wyróżnia firmę, to świadczenie usług skupiających się na indywidualnym podejściu do klienta oraz jego potrzeb, dzięki czemu na bieżąco byłem informowany o postępach prac oraz działaniach, jakie były planowane na kolejny miesiąc”. Priorytetowego traktowania potrzeb klienta dowodzi także opinia AESCO: „podczas dotychczasowej współpracy firma wykazała się rzetelnością, wsparciem oraz zrozumieniem naszych wszystkich potrzeb”.
Profesjonalne podejście do klienta i do realizowanych zadań pozytywnie ocenia także właściciel firmy Smart Move Przeprowadzki. O zespole Internetica mówi w następujący sposób: „to zespół odpowiedzialnych ludzi na odpowiednim miejscu, którzy cechują się doskonałym kontaktem z klientem, odpowiedzialnością i sumiennością w wykonywaniu swojej pracy”.
Godna zaufania agencja SEO otwarcie informuje o tym, jakie zadania realizuje i pozostaje w stałym kontakcie z klientem. Wszystko po to, by miał on jasność co do planowanych działań oraz był świadomy, za co właściwie płaci. Przejrzystość współpracy to kolejny istotny element, bez którego nie może być mowy o profesjonalnej obsłudze. Internetica dużo oferuje na tym polu, a dowód na to stanowi m.in. opinia od ekomyjniaparowa.pl. Klient wprost mówi w niej: „Po raz pierwszy spotkałem się z rzetelną informacją na temat tego, co dzieje się na mojej stronie, co można było zrobić lepiej, za co konkretnie płacę (…); otrzymuję raporty oraz konsultacje od specjalistów”.
Transparentność, którą wyróżnia się współpraca z Internetica została dostrzeżona też m.in. przez przedsiębiorstwo Decorina – „Rozliczenia z firmą prowadzone są w sposób jasny i czytelny, mamy codzienny podgląd na uzyskiwane w danym miesiącu efekty i powstające z tego tytułu należności. Wszelkie wątpliwości są szybko wyjaśniane przez fachowy personel”.
Tego typu referencje można mnożyć, bo właściwie w niemal każdej opinii firmy współpracujące z Interneticą mają uznanie dla sposobu, w jaki agencja dba o kontakt z klientem. W zwięzły, lecz treściwy sposób wartości, które Internetica wyznaje w tym zakresie, zostały podsumowane w opinii wystawionej przez mTłumaczenia.pl: „W razie pytań i wątpliwości zawsze możemy liczyć na szybki kontakt i szczegółowe wyjaśnienia pracowników tejże firmy, co czyni współpracę płynną i pozbawioną niedomówień”.
Jakie efekty współpracy doceniają klienci agencji Internetica?
Krajowa Izba Fizjoterapeutów, zadowolona ze współpracy z Interneticą, tak mówi o osiągniętych efektach: „Działania marketingowe koordynowane przez zespół specjalistów Internetica przyczyniają się do stałego wzrostu popularności serwisu Znajdź Fizjoterapeutę, zwiększenia świadomości marki serwisu oraz zwiększenia liczby rejestracji oraz profili fizjoterapeutycznych na tej stronie”.
Mówiąc o efektach współpracy, Rhenus Data Office Polska powołuje się na konkretne wskaźniki. W referencjach wystawionych przez członka zarządu tej firmy, można znaleźć następujący fragment: „Półtoraroczny okres współpracy pozwala mi stwierdzić, że usługi realizowane przez Internetica, zgodnie z ich deklaracją, są ukierunkowane na wygenerowanie maksymalnego ROI z prowadzonych działań w Google”. Pozytywne efekty podkreśla też Hotel Warszawianka, wspominając, że „strona już od pierwszych dni umowy zajmowała najwyższe pozycje wyszukiwarki Google”. Jednym z wielu klientów, zwracających uwagę na twarde dane potwierdzające skuteczność działań zrealizowanych przez agencję jest 4Technik. Klient wskazuje, że Internetica prowadzi dla niej „skuteczne kampanie Google ADS, których średni ROAS w okresie ostatnich 12 miesięcy wynosi 580%, co jest wynikiem bardzo satysfakcjonującym w naszej branży”.
Konkretne efekty pracy specjalistów z Internetica przywołuje też firma Dawos, wspominając w swojej opinii: „dzięki podjętym przez zespół działaniom mamy aktualnie wypozycjonowane wszystkie 20 fraz w TOP10, z czego aż 17 fraz znajduje się na pierwszej pozycji w wynikach Google”. Oferta agencji Internetica jest na tyle zróżnicowana, że klient może z powodzeniem znaleźć tu również pomoc w prowadzeniu social mediów. Klienci w swoich referencjach dostrzegają wyraźne sukcesy na tym polu. Jednym z nich jest Dolagra, dla której Internetica prowadziła firmowy profil Facebook. W swojej opinii klient wskazuje, że „posty są wykonywane z całą starannością, sumiennością oraz zaangażowaniem, a kontakt jest sprawny i przebiega w miłej atmosferze”.
Wśród klientów Internetica czasem zdarzają się podmioty, które zdecydowały się na współpracę z agencją, wybierając ją przypadkowo, czyli bez świadomości jej doświadczenia i umiejętności. Tym większe okazało się zaskoczenie, gdy pojawiły się satysfakcjonujące rezultaty. Właśnie taka sytuacja miała miejsce u firmy BIS-ROL: „Przypadek sprawił, że spośród wielu mailowych ofert na pozycjonowanie strony wybraliśmy firmę Internetica i nie żałujemy. Pomijając kwestię bardzo konkurencyjnej ceny, to efekt w postaci dużej ilości nowych klientów jest zaskakujący. Comiesięczne raporty wskazują, że wyszukiwarka Google kieruje wędkarzy na nasze łowisko z pierwszej pozycji”.
Co dotychczasowi klienci mówią o zaangażowaniu zespołu i charakterze oferty?
Solidne wywiązywanie się ze swoich zadań oraz dokładność zespołu mają przełożenie na to, jakie rezultaty osiąga agencja. Przedsiębiorstwo działające w tej branży musi postawić na wysoką jakość realizowanych usług, bo w przeciwnym wypadku klienci nie zdecydują się na dłuższą współpracę. Internetica nie ma z tym problemu – podmioty, które ją wybrały wielokrotnie wysoko oceniły to, jak agencja podchodzi do swoich obowiązków. Dokładność i sumienność akcentuje m.in. Marinet, tak mówiąc o Internetice: „Reprezentanci firmy są bardzo zaangażowani w realizowane projekty, proponują ciekawe rozwiązania, bardzo elastycznie reagują na nasze zapotrzebowania”. W podobnym tonie swoją opinię formułuje Empra: „Internetica to przede wszystkim doskonała opieka nad klientem, zaangażowanie w kampanię poczucie, że jest się ważnym klientem, doskonała organizacja pracy. Firma oferuje bardzo wysoką jakość usług za rozsądną cenę”.
Fachowe doradztwo ekspertów z firmy Internetica nie raz przyczyniło się bezpośrednio do tego, że klient pobudził dynamikę rozwoju swojej firmy. Na kwestię tę zwraca w swojej opinii m.in. Red Electronics – „Dzięki współpracy z firmą Internetica opracowaliśmy nowy zakres usług świadczonych dla naszych klientów, który wcześniej nie był brany pod uwagę, a okazał się niszą na naszym rynku”.
Na zaangażowanie zespołu, obok wysokiej jakości usług i świetnych efektów, wskazuje Megaron: „Jesteśmy zadowoleni z usług; w dość krótkim czasie znaleźliśmy się w czołówce haseł związanych z konkurencyjną dziś branżą nieruchomości. Odpowiedzialność, profesjonalizm personelu, skutkuje jasną i efektywną współpracą”.
Podobny wydźwięk – wskazujący na profesjonalizm i zaangażowanie agencji – ma opinia firmy NSIGMA. W referencjach od tego klienta przeczytamy następujące słowa: „Chcemy podkreślić pełen profesjonalizm świadczonych usług, a także fachowość narzędzi, jakie udostępnia firma Internetica w celu monitorowania aktualnej pozycji witryny”.
Umiejętność rozpoznania potrzeb klientów to jedno. Kolejną ważną kwestią jest takie skonstruowanie oferty, by móc wesprzeć swoich odbiorców w działaniach na wielu polach. Kompleksowość oferowanej pomocy jest kolejną zaletą współpracy, o której informują klienci w opiniach na temat Internetica. Pogoń Ochrona docenia fakt, że oprócz pozycjonowania firma „służy pomocą także w wielu innych dodatkowych zleceniach związanych z prowadzeniem serwisu”.
Uznanie dotyczące oferty wyraża Gabi Auto Serwis w słowach „Kompleksowość usług, jakie prowadzi dla nas Internetica zasługuje na najwyższe uznanie. Działania podjęte przez certyfikowanych ekspertów firmy mają charakter wielotorowy”.
Na co najczęściej wskazują podmioty współpracujące z Interneticą?
Agencja, dzięki swojemu doświadczeniu i świetnej znajomości aktualnych rozwiązań z dziedziny online marketingu, zapewnia skuteczną pomoc firmom z bardzo różnych branż. Każdy klient ma swoją specyfikę. Aby zapewnić poszczególnym podmiotom obsługę najwyższej jakości, Internetica dokładnie analizuje stronę firmy, jej widoczność w sieci, a następnie opracowuje indywidualnie dopasowane kroki. Mimo różnych specyfik swoich działalności, klienci wskazują na podobne korzyści, płynące ze współpracy z firmą.
W opiniach formułowanych przez odbiorców usług Internetica wielokrotnie przewijają się umiejętności zespołu. Doceniane są zarówno umiejętności komunikacyjne, jak i profesjonalna, merytoryczna wiedza. Takie połączenie to najlepszy przepis na udaną współpracę. Klienci często wskazują więc na wysoki poziom obsługi klienta. Dla wielu z nich ważny okazuje się bezproblemowy dostęp do opiekunów, którzy w przystępny sposób przybliżają realizowane usługi i pozostają w stałym kontakcie z usługobiorcą.
Podmioty współpracujący z firmą Internetica oczekują konkretnych efektów i właśnie takie rezultaty otrzymują. W referencjach często doceniają więc fakt, że ich widoczność i sprzedaż wyraźnie się zwiększyły, wskazując przy tym na twarde dane i konkretne wskaźniki.
Odbiorców usług agencji łączy także zadowolenie z jasnych warunków współpracy oraz brak niedomówień. Transparentność współpracy oznacza dla nich, że doskonale wiedzą, z czego wynikają należności. Zespół Internetica troszczy się o to, by nie dochodziło do żadnych nieporozumień, a każde działanie zostało szczegółowo wyjaśnione.
Zgromadzone referencje dowodzą, że firmy chętnie pozostają na dłużej z Interneticą. Oprócz wcześniej wymienionych korzyści, motywują to dużym zaangażowaniem zespołu, jego dokładnością i sumiennością. Niebagatelne znaczenie ma tu także nowocześnie skonstruowana oferta, stanowiąca odpowiedź na potrzeby współczesnych firm. Dzięki kompleksowemu podejściu Internetica jest w stanie zatroszczyć się o klienta na wielu płaszczyznach, m.in. zwiększać widoczność witryny na interesujące ich frazy, wspierać rozwój sklepów internetowych czy prowadzić kampanie Google Ads i Social Ads.