Czym zajmuje się Agencja BTL?

Czym jest marketing bezpośredni BTL i czy nadal jest skuteczny? Sprawdź, na czym polega przekazywanie wiadomości swoim odbiorcom w sposób bezpośredni.
Jak działa agencja BTL?
Aby zrozumieć, na czym polega działanie takiej firmy, jak agencja marketingowa w Warszawie, należy zrozumieć istotę działań BTL. Tego typu reklama skupia się na odbiorcy indywidualnym – jego potrzebach, zainteresowaniach, preferencjach. Jest więc to zupełnie inne podejście niż to, które wyznaje firma marketingowa ATL. W tym drugim przypadku mamy bowiem do czynienia z odbiorcą masowym, niezindywidualizowanym.
Marketing bezpośredni BTL
Czym więc dokładnie zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego, stawiająca w swoim działaniu na BTL? Narzędzi takiego marketingu jest całkiem sporo, a wiele z nich proponuje m.in. DCN Direct. Firmy działające w tej branży oferują kompleksowe rozwiązania i mogą zaproponować swoim klientom szeroki wybór zindywidualizowanych opcji, takich jak:
- eventy reklamowe;
- rabaty promocyjne;
- kupony promocyjne.
BTL agencja może funkcjonować także w internecie. Co ciekawe, zazwyczaj to medium kojarzy się z reklamą ATL. Dzięki rozwojowi technologii charakter BTL z czasem zmienił się, a indywidualizm w podejściu do odbiorcy obserwujemy na coraz większą skalę. Dobrym przykładem będą tutaj spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych i w wyszukiwarkach.
Agencja marketingu zintegrowanego – dlaczego warto postawić na współpracę z taką firmą?
Rozwiązania tego typu cieszą się dużą akceptacją ze strony społeczeństwa, budując zaufanie do marki. Wyróżniają się dużą skutecznością w przyciąganiu uwagi. Reklama BTL może zachwycać kreatywnością i innowacyjnością. To szereg rozwiązań zindywidualizowanych pod względem wizualnym i graficznym. Wyspecjalizowane agencje są doświadczone w dopasowywaniu optymalnych propozycji dla swoich klientów, a swoje działania opierają na dokładnej analizie ich potrzeb.